Kolczyki Guess
Biżuteria amerykańskiej marki Guess bije rekordy sprzedaży. Na tak duży sukces składa się wiele czynników, ale pewne jest jedno- kolczyki tego producenta to produkt prestiżowy, który pragnie posiadać każda kobieta. Co wyróżnia ją spośród biżuterii innych modowych marek? Niezwykle kobiecy charakter i blask również w produktach pozbawionych świetlistych dodatków.
Zapięcie angielskie, a może w formie sztyftu?
Warto przyjrzeć się wszystkim modelom kolczyków damskich Guess, ale czy wiecie dlaczego to takie ważne? Tylko poznanie ich pozwoli wybrać najbardziej pasujące dodatki do naszego stylu. Aby kolczyki spełniały swoje zadanie najważniejsze jest to, aby były bezpieczne, dlatego sposób umocowania jest niezwykle istotny. Większość modeli proponowanych przez Guess zakończonych jest zapięciem w formie sztyftu. Nie ma co ukrywać- jest to najpopularniejsze zapięcie i jednocześnie najłatwiejsze w obsłudze, ponieważ zabezpieczane jest jedynie małą zatyczką. Coraz częściej jednak panie decydują się na kolczyki z zapięciem angielskim, a wszystko za sprawą braku możliwości samoistnego odpięcia. Przecież biżuteria to nasz przyjaciel, więc musimy chronić ją jak przyjaciela.
Guess mistrzem delikatności i dobrego smaku!
Kolczyki Emporio Armani prezentują typowo miejski styl, marka Motyle proponuje odważne dodatki, a jak jest z Guess? Dla miłośników skromnej biżuterii atutem na pewno stanie się fakt, że większość propozycji tej amerykańskiej i jednak nadal modowej marki to krótkie egzemplarze, delikatnie ozdobione kryształami Swarovskiego lub podkreślone jedynie logotypem producenta. Właśnie produkty w tym stylu to idealne rozwiązanie na pierwsze kolczyki, również u małych dziewczynek. Mamy pewność, że biżuteria z kolorze różowego złota i w kształcie serc ucieszy każdą młodą damę.
Claudia Schiffer „twarzą” marki
Ponadczasowe rozwiązania są najbardziej pożądane, a jeżeli chodzi o kolczyki to zawsze na topie znajdują się koła. Bez względu na to czy są duże, czy mniejsze, spotykamy je w uszach kobiet całego świata. Już w 1989 roku zostały postawione na podium pożądania, za sprawą zdjęć niemieckiej aktorki Claudii Schiffer właśnie w kolczykach Guess w kształcie koła. Zauważyć musimy, że właśnie większość kampanii reklamowych tej marki do roku 2000 opierała się na tej biżuterii. Miejmy nadzieje, że zostaną one nadal na szczycie trendów, ponieważ w porównaniu do niewielu dodatków pasują każdej kobiecie.

Kategorie
Producent
Dla kogo
Pozłacane
Rodzaj zapięcia
Splot
Kruszec
Próba złota
Masa kamienia
Rodzaj kamienia
Kolor kamienia
Dostępność
Wysyłka w
Nasza cena:
Nowość
Promocja
Konsultanci 58 710 82 92 sklep@bizuteriacentrum.pl